Subject: FW: Tööstusalade kaardistamine
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 09:01:34 +0300

From: Klaus-Erik Pilar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 17, 2025 2:53 PM
To: Kati Tamtik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tööstusalade kaardistamine

Tere

MaRu andis mõnda aega tagasi teada, et valitsus on otsustanud kiirendada 
suurte tööstusalade arendamist eesmärgiga meelitada Eestisse rohkem 
investeeringuid ja selleks töötab MaRu sügiseks välja kaardilahenduse, mis 
võimaldab ettevõtjatel leida infot sobivate tööstusalade, elektriühenduste 
ja muu olulise infrastruktuuri kohta.

Saadan manuses ülevaate aladest, kus Sunlyl edasijõudnumad tuuleparkide 
projektid ja seal läheduses kaardistatud tööstuspotentsiaal. Hea oleks kui 
saaksite enda kaardistuse tegemisel seda arvesse võtta. Vajadusel oleme 
valmis täpsemaid andmeid jagama ja täpsustama.

Parimate soovidega / With best regards,

KLAUS-ERIK PILAR

Eesti Maajuht | Country Manager in Estonia

+372 5620 3144
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sunly AS

 <https://sunly.ee/> www.sunly.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.